בית המשפט גזר שנה וחצי מאסר על אלאור אזריה. קבע כי יעלון, אייזנקוט וחזות טעו. שני רבי אלופים טעו – טוראי מושלך לכלא

גזר הדין שהוטל ביום שלישי 21.2 על החייל אלאור אזריה שירה בחברון במחבל 'מנוטרל' והואשם בהריגתו, שנה וחצי בבית כלא, כונה על ידי אל"מ מאיה הלר, יושבת ראש הרכב השופטים, 'הרף הנמוך'.
אולם במשפט, כמו במציאות, תלוי איך סופרים.
האם פרק הזמן בו היה החייל כלוא/עצור/מוחזק בבסיס צה"ל בנחשונים במשך שנה תמימה, הוא חלק ממניין עונשו?
התשובה היא לא!
האם השנים והבריאות שניטלו ממשפחתו של אלאור, מאביו צ'רלי, מאימו אשרה, אחיו ואחיותיו, נלקחים בחשבון העונש?
התשובה היא לא!
השופטת, על אף שנטלה על כתפיה תפקיד שקצת גדול ממידותיו של כל אדם, לקבוע את הנורמות ההתנהגותיות של חייל בשדה הקרב, לחנך את הציבור הישראלי ולתת משקולות למוסר המלחמה, קבעה באומץ ראוי לציון כי כל שרשרת הפיקוד הצבאי וניהוג המדינה טעו בהתנהלותם במהלך משפטו של אלאור:
טעה שר הביטחון דאז, רב אלוף במילואים משה (בוגי) יעלון כשקבע שהחייל פעל שלא כדין, בעוד שהוא איננו דיין, אלא שר.
שגה הרמטכ"ל המכהן רב אלוף גדי אייזנקוט, שהחרה-החזיק אחרי יעלון והכריז עוד בטרם החל ההליך המשפטי והתבררו הפרטים והנסיבות כי 'זה לא צה"ל, אלו לא ערכי צה"ל וזו לא תרבות צה"ל' ולא הפסיק במהלך השנה האחרונה להתייחס לפרשה הכואבת בנסיבות שונות-'הוא לא הילד שכולנו'.
טעה תת-אלוף דאז מוטי אלמוז דובר צה"ל אז וכיום אלוף וראש אכ"א כאשר פרסם הודעה ובה נאמר 'כי מדובר באירוע חמור הנוגד את רוח צה"ל ואת המצופה מחיילי צה"ל ומפקדיו, בטרם הכיר את הפרטים או שמע את גרסאת החייל וסנגוריו.
טעה אלוף משנה גיא חזות, מפקד חטיבת כפיר בה שירת אלאור אזריה כחייל מצטיין כשבהחבא ובמסתור, מונע מפקודות בלתי ברורות ותמוהות, ניהל שיחות ריכוך או איום (תלוי בזווית המבט) תמוהות עם צ'רלי אזריה, אביו של החייל.
עוד טעה אל"מ חזות, שהפגין עוז ורהב בעדותו הארוכה בפני בית הדין הצבאי אך לא מצא זמן או גרוע מכך אומץ כדי לנסוע לרמלה, לדירת משפחת אזריה ולתת כתף לאביו של אלאור, לאימו, למשפחתו הקרובה והרחוקה.
טעתה כל שדרת הפיקוד של החייל כשהתנכרה, התכחשה, הפנתה עורף ל'ילד של כולנו' ובחרה שלא לעטוף, לחבק, ללוות ולסייע לחייל ולמשפחה בעת צרה.
אם כל כך הרבה קצינים בכירים וזוטרים טעו – האם זה מן הצדק להוריד את סמל ראשון אלאור אזריה לדרגת טוראי ולהשליכו לכלא לשנה וחצי נוספות על זו שהוא כבר מרצה?
עכשיו, וצריך לומר בקול רם ובהיר מאוד, על הרמטכ"ל אייזנקוט להתפטר מתפקידו.
רמטכ"ל שממהר להודיע כי חיילי הקרביים מבצעים פעולות לא חוקיות, בשלבים הראשונים של החקירה ובית המשפט קובע כי טעה, איננו יכול מבחינה מוסרית-ערכית-לאומית להוביל חיילים לשדה הקרב, מהסיבה הפשוטה שכל אחד מהם יחשוש לפני שהוא פותח באש מה תהייה עמדתו.

 

Print Friendly, PDF & Email

51 תגובות עבור “בית המשפט גזר שנה וחצי מאסר על אלאור אזריה. קבע כי יעלון, אייזנקוט וחזות טעו. שני רבי אלופים טעו – טוראי מושלך לכלא

  • פבר 21, 2017 @ 13:34 at 13:34
    Permalink

    אין הלימה בין פסק הדין וגזר הדין. מזכיר לי את הדלת המסתובבת בבתי הכלא הפלסטינים. מוטב היה שיפסקו עשר שנים ושריבלין היה מעניק לו חנינה.
    כשבית המשפט יגזור דין ההולם את פסק הדין אולי יהיה מקום להקשיב לביקורת כנגד יעלון ואייזנקוט. מעניין שהם לא אמרו מילה על שיחת הטלפון של נתניהו להורי החייל או לכך שליברמן, הממונה עליהם, הגיע לדיונים. גבוהה גבוהה הם תוקפים את מי שההמון חפץ בריטושו.

    • פבר 21, 2017 @ 16:05 at 16:05
      Permalink

      טיפש, נתניהו עשה את מה שהיה מצופה ממפקדיו החלאות של אלאור, התקשר והציע כתף חמה

    • פבר 21, 2017 @ 16:09 at 16:09
      Permalink

      חסר לב ודעת

    • פבר 21, 2017 @ 16:55 at 16:55
      Permalink

      אין הלימה – מפני שלא מדובר באח או מכר קרוב שלך- בנסיבות כאלו לא היית כותבת כך .

    • פבר 22, 2017 @ 22:28 at 22:28
      Permalink

      לשחרר 1000 מחבלים שהורגים בנו בעסקה של החזרת שבוי זה בסדר אבל לשחרר חייל שלנו דם מדמנו שהורג הבא להורגך או את בני עמך זה פשע?
      תתעוררו אנשים קודם אנחנו ואחר כך אחרים…

  • פבר 21, 2017 @ 14:06 at 14:06
    Permalink

    מן הראוי שגם הרמטכ״ל אייזנקוט יביע חרטה על מעשיו. אם בית המשפט קבע שאזריה פגע בערכי צה״ל בסיטואציה מורכבת, הרי שהרמטכ״ל בעצמו, פגע קשות בחייל, ובעתידם של כל חיילי צה״ל, מבלי שיהיה בשום סיטואציה מורכבת מלבד עצמו. יוצא מכך שהפגיעה שלו חמורה יותר משל אזריה.
    ואם הביקורת הגיעה מבית המשפט עצמו, שהיה מוטה לכתחילה נגד החייל, אז הביקורת הנשמעת הזו נגד הרמטכ״ל, חמורה אף יותר מזו שעולה על דעתי.

  • פבר 21, 2017 @ 14:20 at 14:20
    Permalink

    ילד של כולנו? מדובר בחייל שהרג בדם קר פלסטיני מנוטרל. מדוע צריך לחבק אותו?

    • פבר 21, 2017 @ 14:56 at 14:56
      Permalink

      עוד אדיוט סמולני !

      • מרץ 5, 2017 @ 0:36 at 0:36
        Permalink

        עוד ימני מטומטם שבמקום להגיב לגופו של עניין מגיב לגופו של אדם. אלאור אפס וחבל שלא נרקב בכלא לשארית חייו למען יראו ויראו.

    • פבר 21, 2017 @ 15:58 at 15:58
      Permalink

      אם לא שמעת על המושג ווידוא הריגה אז אתה בבעיה , המחבל הוא זה שרוצח בדם קר ולכן עליו למות מוותתתתת
      נקודה סוף פסוק , בנוסף כשתהיה יום אחד בקרב אולי ההחלטות שלך גם יהיו לא הגיוניות מרב לחץ .

    • פבר 21, 2017 @ 16:11 at 16:11
      Permalink

      צריך לחבק אותו בגלל אנשים כמוך

    • פבר 21, 2017 @ 16:15 at 16:15
      Permalink

      צריך להרוג בדם קר כול פלסטיני שבא להרוג יהודים וישראלים. ללא שהות, ללא היסוס, ללא מחשבה נוספת. חד וחלק: אם יש הזדמנות אז בהרף עין לתקוע לו כדור בראש ושימות. מי שחושב שדם ישראלים הוא הפקר שיקום ויעזוב את המדינה. הוא לא שייך לעם הזה. מחבל פצוע אינו מנוטרל. מחבל מנוטרל רק עם כדור בראש. על מה ולמה עושים הנחות כול הזמן לרוצחים הללו.

    • פבר 21, 2017 @ 16:33 at 16:33
      Permalink

      רוצח שהגיע מרקע משפחתי פאשיסטי , לה פמיליה.
      רצח שבוי , פצוע .
      לא הייתי רוצה שחיילי אוייב ירצחו אותי, או מי מבני משפחתי , במידה והיו ח"וח
      נופלים בשבי ומנוטרלים.
      בהרשעתו של הרוצח עזריה אנחנו מגינים על זכותנו אנו ליחס הוגן כשבויי מלחמה.

      • פבר 22, 2017 @ 22:52 at 22:52
        Permalink

        אין ארכיון להסטוריה פלסתינית
        אין מוזיאון פלסטיני
        אין תרבות פלסטינית
        אין מאכלים פלטינים
        אין עגה פלסטינית
        אין חותם פלסטיני בשום מקור הסטורי
        אין ממצאים ארכיולוגיים פלסטיניים
        אין מפה פלסטינית הסטורית
        אין עם פלסטיני

        יש ערבים …והרבה וה " פלסטינים" הם ע ר ב י ם ומקומם עם שאר בני עמם ולא בשטחי הכיבוש שהם כבשו ביהודה ושומרון……………

        • פבר 23, 2017 @ 9:14 at 9:14
          Permalink

          עיין ערך נאומו של הנסיך בין טלאל
          שסוף סוף הביא את הדברים בערבית מוסלמית רהוטה
          זה הפיתרון היחיד
          מוסלמים ערבים פלסטינים יקרים תתחברו לאחיכם בארצות האיסלאם

        • פבר 28, 2017 @ 22:18 at 22:18
          Permalink

          מקבל כל מילה אבל אנחנו הישראלים חלשים תראה את צפון קוריאה משוגעים וכלום מפחדים למה אנחנו המדינה הכי נאורה והכי חזקה נמצאים תמיד כמו כלב עם הזנב בין הרגלים זה מה שגרם לחייל הכי טוב שהכרתי בושה לכל המערכת עם ישראל חייב להשתנות

      • פבר 23, 2017 @ 8:42 at 8:42
        Permalink

        איזה יחס הוגן הם הורגים אותך וסוחרים בגופה שלך , אתה תת רמה!! לה פמיליה ומאיפה שבא הלוחם המצטיין הם המקומות בהם מלח בארץ הראשונים שיהיו במלחמה יאפס !

      • פבר 23, 2017 @ 9:12 at 9:12
        Permalink

        מי היה בשבי ?
        אתה השבוי היחיד בקסמי השמאל

      • פבר 24, 2017 @ 1:50 at 1:50
        Permalink

        יש הבדל עצום בין מלחמה לטרור.מחבל אינו חייל, הוא בא להרוג ולא להילחם.
        מחבל מנוטרל בזירת האירוע זה מחבל ערום וקבול באזיקים או מחבל מת.

      • פבר 25, 2017 @ 1:14 at 1:14
        Permalink

        ראשית, על פי דיני המלחמה, הטרוריסט השפל אינו שבוי מלחמה משום שאיננו עונה על ההגדרה הבסיסית של לוחם. אני מציע לך לעיין באמנת ז'נבה, הכל כתוב שם באופן ברור.
        שנית, אם אתה חושב שתקבל יחס הוגן כשבוי מלחמה אם תיפול בידיים של המחבלים האלה, אז כדאי שתתעורר מהחלום שאתה נמצא בו. אתה יכול לראות את היחס ההוגן שזכו לו 2 החיילים שנכנסו בטעות לרמאללה ונתפסו ע"י המשטרה הפלסטינית (אפילו לא חמאס…) וזה היחס שאתה צריך לצפות לו.

    • פבר 21, 2017 @ 18:42 at 18:42
      Permalink

      מחבל. זה היה מחבל רוצח נבל! מה ניסגר עם אנשים

    • פבר 21, 2017 @ 19:04 at 19:04
      Permalink

      ככה רפה שכל

    • פבר 21, 2017 @ 22:47 at 22:47
      Permalink

      עדיף היה שתכתוב: ילד של כולנו? רצח מחבל מנוטרל… זאת עובדה!

    • פבר 22, 2017 @ 1:25 at 1:25
      Permalink

      כי הוא לא הרג פלסטיני מנוטרל, הוא הרג מחבל מסוכן והמ"מ שלו הורה לו (כך העיד המ"מ במשפט) שאם המחבל יזוז אז שירה בו על מנת להרוג. אבל עובדות לא מעניינות אותך

    • פבר 22, 2017 @ 1:45 at 1:45
      Permalink

      100% צודק.
      כולנו שירתנו בצה"ל וכולנו מכירים את הוראות הפתיחה באש ומה שאלאור אזריה עשה זה פשוט רצח בדם קר. זה לא מקובל ומעולם לא היה מקובל. בית המשפט עשה לו חסד גדול שהרשיע אותו בהריגה בלבד ונתן לו עונש קל ביותר. אגב אני לא "שמאלני", הצבעתי עבור הליכוד, אבל אני לא מסכים עם העיקרון שהדרך לארץ ישראל השלמה עוברת דרך רצח ערבים. להרוג מותר וצריך אבל רק כשאין ברירה.

    • פבר 22, 2017 @ 8:59 at 8:59
      Permalink

      כי מחבלים צריכים למות בזמן האירוע. והם לא צריכים לקבל יחס של חפים מפשע. מדובר במחבל שבא לדקור חיילים. לא בעובר אורח תמים. עניין טוהר הנשק מתייחס לפגיעה מכוונת בלא מעורבים, ואין להרחיבו מעבר לכך. אדרבא: יש למנוע מצב של איפה ואיפה, וכמו שבפרשת קו 300 לא לא היו עונשי מאסר, גם כאן לא צריך עונשי מאסר. ופרשת קו 300 היתה חמורה בהרבה, ובנוסף גם ניסו המעורבים להאשים מישהו אחר במעשה. ולא שאני נגד מה שהם עשו (אלא רק נגד זה שהם ניסו להלביש את התיק על אלוף מרדכי). אני חוזר למשפט הראשון: אסור לנו להרשות שהמפגע יצא חי מאירוע. נקודה.

    • פבר 22, 2017 @ 22:31 at 22:31
      Permalink

      הרג הבא להורגו ואת בני עמו…..לא הרג אזרח שטייל ברחוב…רצה להיות "שאיד" וקיבל+סרטונים עכשיו הוא שאיד משודרג

    • פבר 23, 2017 @ 9:10 at 9:10
      Permalink

      כי הוא לא הרג בדם קר אלא ביצע את המגמה של צהל לחסל את הטרור

    • פבר 23, 2017 @ 21:20 at 21:20
      Permalink

      אין לך יכולת להבין סוגייה מורכבת כל כך-
      על שכמוך אמרו חז"ל:
      " אִם תִּכְתּוֹשׁ אֶת הָאֱוִיל בַּמַּכְתֵּשׁ בְּתוֹךְ הָרִיפוֹת בַּעֱלִי לֹא תָסוּר מֵעָלָיו אִוַּלְתּוֹ"
      בקש עזרא ממישהו, לא נראה לי שתבין…

  • פבר 21, 2017 @ 14:25 at 14:25
    Permalink

    בלה, בלה, בלה, אם כולם טעו וזה ברור לכל בר דעת.
    אז הזוי למה בית המשפט לא סיכם את דבריו שגם הוא טעה, טועה ומטעה.
    ולמה בכל הוא אמר שכולם טעו – שזה היפך המסקנה שאליה הוא חתר והגיע?
    כיון שהם שקרנים ומשקרים במצח נחושה את הצי-בור ואומרים דברים אלו בשביל להרגיע את הצי-בור.
    ועושים הפוך על הפוך.
    והצי-בור אוכל את הלוקשים שלהם. ונרדם בחזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מתי הצי-בור יתעורר?????????????????????????

  • פבר 21, 2017 @ 14:44 at 14:44
    Permalink

    מעניין, ממש מעניין! "טעו" מיעלון אייזנקוט ובהמשך המלקקים אבל מי שהשופטת קבעה שישלם הוא לוחם פשוט. אכן, יכולים כעת המחבלים ואלה שעוד יהיו מחבלים לצחוק בפה מלא על הטימטום השורר בקרב "מנהיגי" הצבא ואת מי שצריך להעמיד למשפט זה יעלון "יפה-הנפש" ששכח לשם חה קיים צבא. צבא-כל צבא בעולם–תפקידו הראשון וכמעט הבלעדי מעצם הגדרתו תפקידו לחסל את האויב ולאליאור מגיע פרס ולא עונש על כי ביצע את מה שלמענו התגייס לצבא- ה ג נ ה וכבר לא אכתוב "לישראל". אלה "שטעו" עליהם ל ש ל ם ולא להסתפק בזה שנאמר שטעו.

    • פבר 22, 2017 @ 10:51 at 10:51
      Permalink

      מסכים לכל מילה. הרצחת וגם ירשת???
      אלאור צריך לקבל פצויים.

  • פבר 21, 2017 @ 17:02 at 17:02
    Permalink

    לאור אמירותיו הלא ראויות ובהתחשב בעיתוין האומלל, ניתן לקבוע באופן חד משמעי:

    אייזנקוט יצא מאצוץ.

  • פבר 21, 2017 @ 17:04 at 17:04
    Permalink

    בושה,פשוט בושה למדינה מה שעוללו לו
    ממה שאני מבין, בוא בסך הכל עשה עבודה טובה
    "מחבלים צריך להרוג"

  • פבר 21, 2017 @ 19:29 at 19:29
    Permalink

    מסכים לחלוטין עם המסקנה שלכם לגבי אייזנקוט – הוא צריך ללכת הבייתה. ולא רק בגלל שהשופטת אמרה שהוא טעה באופן הפזיז ושלוח הרסן שבו הגיב. מפקד שמוצא לנכון להודיע כי חיילי צה"ל שהופקדו בידיו אינם הילדים של כולנו – זהו אדם התלוש מהמציאות ומהעם. הצבא הוא צבא העם ומפקדו חייב להיות מהעם גם כן. ואם כבר עוסקים בפיקוד הבכיר – רצוי שבהזדמנות זו יתנקה צה"ל מסגן הרמטכ"ל שהשווה את עם ישראל לנאצים וישלחו גם את יאיר גולן לביתו.
    יחד עם אייזנקוט צריכם ללכת גם גיא חזות ומוטי אלמוז. שני אלה התנהגו בחוסר אחריות ובחוסר שיקול דעת, פגעו בחייל ובמשפחתו בצורה לא הוגנת ומבזה, והם אינם ראויים לשרת בצה"ל. קלונם נחשף בשער בת רבים, ועליהם לעזוב ולאלתר.

  • פבר 21, 2017 @ 19:30 at 19:30
    Permalink

    . ?all of you are right because it is all wrong . open your eyes guys what is happening around you

  • פבר 21, 2017 @ 20:38 at 20:38
    Permalink

    האם מישהו זוכר אך 500 חיילים ברחו בפיגוע דריסה בירושלים????
    ככה הרמטכ"ל רוצה ככה הוא מחנך את החיילים שלנו!!!! בקרוב מאוד ילד ערבי קטן ירדוף אחרי צבא של אלפי חיילים יהודים כי זה עניין של חינוך ומורשת המפקד!!!!!

  • פבר 21, 2017 @ 22:21 at 22:21
    Permalink

    הילד הזה גיבור על חלשים. רצה לצאת גיבור ויצא לו לירות גופה.
    נו חוכמולוג שישלם את המחיר

  • פבר 22, 2017 @ 2:50 at 2:50
    Permalink

    הבעיה : הלב ממוקם משמאל.
    השכל ממוקם באונה השמאלית.
    סתם.

  • פבר 22, 2017 @ 8:47 at 8:47
    Permalink

    אני לפי התפיסה רוסי ורגיל שבצבע משמת הוא משמת ברזל. מוצא זה חן או לא.
    שיניתי דעתי לתומך עונש אחרי שראיתי ביותוב
    לא היתכן שחייל בא ועל דעת עצמו החלית לירות ללא פקודה אולי בניגוד לפקודה
    זה לא שאלה האם להרוג או לא מפגע אלא יש משמת בצבה אושזה עדר של מערב הפרוע.

  • פבר 22, 2017 @ 9:42 at 9:42
    Permalink

    אני מסכים עם כל מילה בכתבה הזו

  • פבר 22, 2017 @ 9:57 at 9:57
    Permalink

    ירי באויב פצוע שרוע על הקרקע אינו עומד בשום קריטריון של אתיקת הלוחמה של עם ישראל ומתוך כך עומד בסתירה מוחלטת לרוח צה"ל. אין צורך לחכות לתחקיר, ו/או דיון משפטי, כדי לקבוע שזהו מעשה בלתי קביל לחלוטין. ואני אומר זאת בנחרצות של מפקד שמנע בלבנון מחייליו לירות בדמויות שלא סיכנו בעליל את הכח – ולא נפגענו כתוצאה מכך. כל הטיעונים המומעים בזכות אלאור אינם אלא הסברים לנסיבות מקילות: מורכבות הזירה, הרעות עם החיל שנדקר, השילהוב של האזרחים, ההצטיינות הקודמת של אלאור וכו וכו'. אף אחד מהטיעונים האלה לא גורע מחומרת המעשה, הם ראויים רק במסגרת הטיעונים לעונש. לפיכך, צדקו בוגי, וגדי ומפקדי צהל האחרים שהכריזו מיד(!) שזהו מעשה נפשע . וצדק בית המשפט הצבאי שהקשיב לכל טענות המצדדים באלאור (ולא במעשהו) וקבע לו עונש מופחת לאחר דיון ארוך וממצה.

    • פבר 22, 2017 @ 22:16 at 22:16
      Permalink

      אדון מפקד – יש לך שגיאה מהותית – לא אתה תקבע את האתיקה של עם ישראל אלא בשלטון דמוקרטי הממשלה תקבע.
      אם הממשלה תקבע שדין כל מחבל הוא מוות אז כך יהיה.
      אין לך שום סמכות מוסרית או מיקצועית-אתית לדון במעשי החייל מבחינה אתית-אתה פילוסוף של תורת המוסר?מונית למומחה האתיקה של צה"ל?
      הסמכות היחידה שלך לדון בנושא היא מבחינה מקצועית-צבאית. מבחינה מיקצועית, כיוון שמפקדיו של החייל נכשלו בניהול הזירה (למשל הסרת המעיל מהמחבל), החייל (לפי דבריו) החליט למנוע סיכוי מחבריו וחיסל את המחבל בצליפה מדויקת.
      לגבי הסיכון הלא מוצדק שאתה מודה סיכנת את חיילך או חיילי צה"ל אחרים בלבנון (אותם דמויות שלא נורו אולי סיפקו מודיעין לאויב, או השתתפו בלחימה חוזרת נגד צה"ל). אני מקווה שביום מן הימים הענין יבדק מבחינה מיקצועית – לדעתי, יש סיכוי לא מבוטל שהפגנת מקצועיות צבאית מפוקפקת ביותר כדי לרומם את מצפונך על חשבון צה"ל.
      יש לך בעיה רצינית בהבנת המיקצוע הצבאי – כל אויב (או חשוד כאויב) שלא פוגעים בו בסיבוב הלחימה הראשון, יופיע לסיבוב לחימה נוסף בעתיד.

      • פבר 24, 2017 @ 1:36 at 1:36
        Permalink

        כל הכבוד! מסכים עם כל מילה שכתבת!

  • פבר 22, 2017 @ 11:32 at 11:32
    Permalink

    לפי החוק בפלילים – ינוכו ימי המעצר שהתקיימו לאחר מתן כתב האישום מימי המאסר שנגזרו על הנאשם.

    כתב האישום הוגש בחודש מאי 2016 וגזר דינו ניתן בפברואר 2017

    ומכאן ניתן לבקש ולטעון שינוכו 10 חודשים ממאסרו.

  • פבר 22, 2017 @ 21:10 at 21:10
    Permalink

    שאפו!! על המאמר, תודה, דברי אמת, נהניתי לקרוא!

  • פבר 22, 2017 @ 21:11 at 21:11
    Permalink

    שאפו!! על המאמר, נהניתי לקרוא, דברי אמת!

  • פבר 23, 2017 @ 13:10 at 13:10
    Permalink

    כמה סילוף עובדות בכותרת אחת: "שני רבי אלופים טעו – טוראי מושלך לכלא"
    הנה כותרת נכונה שראוי לשלקול במקום ההתלהמות והפייק ניוז: "שני רבי אלופים טעו בסוביודיצה, טוראי אחד רצח ונענש." סוף דבר.

  • פבר 28, 2017 @ 12:35 at 12:35
    Permalink

    באופן תמוה ביותר אין מוזכרת ולו פעם אחת פרשת קו 300
    שבה היכו (שלא לומר רצחו!) מפקדי שב"כ בכירים למוות 2 מחבלים.

    הם קיבלו חנינה מיידית ללא משפט.

    התקדים נוצר לפני יותר מ 20 שנה,
    אבל המערכת (בית המשפט, צה"ל, והרשות המחוקקת) בחרה להתעלם מעובדות היסטוריות אלו במופגן!
    ולא להעמידן לזכותו של אלאור אזרייה.

    שוב אנו עדים ל'תסמונת הש"ג'
    כאשר כל שרשרת הפיקוד מתנערת מאחריות ומטילה את כל האחריות והאשמה על החייל.

    בזיון וחרפה

    לעולם יישאו אות קלון על מצחם כל מפקדי החייל מרמת המ"פ ועד הרמטכ"ל כולל!
    וכן שרי הממשלה על שהפקירו חייל בארוע לחימה.

  • מרץ 1, 2017 @ 1:01 at 1:01
    Permalink

    2 פרצופים דוחים

  • מרץ 5, 2017 @ 13:24 at 13:24
    Permalink

    כל כך הרבה דיבורים על ילד מפגר

Comments are closed.