6 ישראלים ויהודים בני ערובה שהיו בבית חב"ד, הרוגים. שר הביטחון אהוד ברק: הטרוריסטים בבית חב"ד במומבאי רצחו קודם את שתי הנשים מבין בני הערובה. בני הערובה היו כפותים.
קודם לכן, ביום ו' 28.11 אחה"צ, שידרה הטלוויזיה ההודית תמונות שהראו כיצד חיילי קומנדו הודיים יוצאים מהבית כאשר הם מניפים את ידיהם ונשקם לאות ניצחון. בין ההרוגים הרב גבריאל הולצברג, ואשתו רבקה. ראשי חב"ד-לובביץ' בניו יורק ערכו בברוקלין מסיבת עיתונאים בהם הודיעו על הירצחם של בני הזוג. הרב יהודה קרינסקי אמר כי התנועה תדאג לגידולו וחינוכו של בנם משה, בן השנתיים שניצל. במסיבת העיתונאים השתתף גם מפקד משטרת ניו יורק ריי קלי, שהביע את תנחומי העיר. המקורות שלנו מוסרים, כי מומחים ישראליים ללוחמת טרור פעלו ביחד עם הכוחות ההודיים. במלון 'אובריו' אותרו בין הניצולים 4 ישראלים.
כוחות קומנדו הודים החלו לפרוץ מאז יום ו' לפנות בוקר לבית נארימן-חב"ד במומבאי. הם הונחתו ממסוק על גגו של הבניין. במקום היו חילופי ירי כבד ופיצוצים. לפני כן נשמעו 3 פיצוצים עזים.
המקורות של תיקדבקה: ההחלטה ההודית לפרוץ אל בית חב"ד התקבלה תוך התייעצות בין ממשלת ניו דלהי והממשלה בירושלים, לאחר שביום ה' 27.11 בלילה הוברר כי אין סיכויים רבים שבני הערובה הישראלים והיהודים הנמצאים בבניין עדיין חיים. לא ידוע מספרם המדויק של בני הערובה והטרוריסטים שהחזיקו בהם.
כוחות הקומנדו ההודים שפעלו בבית נארימן-חב"ד במומבאי פוצצו חור גדול בקיר החיצוני של הבית כחלק מהכנותיהם להסתער עליו. הסתירות הנמשכות בהודעות ההודיות, הן חזרה מדויקת על מה שמתרש ב-3 ימי הלחימה במומבאי. ההודים מודיעים על סיום פעולות הטיהור וחיסול אנשי הטרור כאשר למעשה המצב בשטח הוא הפוך.
ביום ו' אחה"צ התחדשו הקרבות מסביב ובתוך מלון טא'ג מאהל. מספר ההרוגים במלחמת הטרור במומבאי עלה ל-155 הרוגים.
המקורות של תיקדבקה ללוחמת טרור מדווחים, כי לאחר 60 שעות של לחימה של מיטב יחידות הקומנדו ההודיות מול אנשי הטרור, עדיין לא הצליחו ההודים להשתלט על האתר המרכזי בו הם מחזיקים, בית המלון טאג'. כל הידיעות וההודעות של ההודים כאילו המצב נמצא בשליטתם נועד להסתיר מציאות זו. ביום ו' בלילה התעצמו הקרבות מסביב ובתוך טאג' מאהל. עתה מתברר כי במלון מצוי לא מחבל אחד פצוע, כפי שההודים טענו, אלא לפחות 6 טרוריסטים חמושים. ההערכה של חוגים צבאיים מערביים היא, כי הקרבות יימשכו לתוך יום שבת.